About Me

My photo
hey! yaty here ! i'm gonna be 16 on 2011. i'm a teenage girl and still looking fr my 'budak setan' blog:) i hope frm this 'laman sosial', i will knw about him more & more :P and, wanna knw bout yaty, just follow her, okay ? ^^

Tuesday, December 28, 2010

kosong -.-'

yeah. aku tak tahu nak letak tittle apa. so, letak kosong saja la. huhu. hum. aku sekarang tengah try nk melupakan si tut tut. HAHA ! life aku mesti la go on juga walaupun without dia. aku tak boleh down kerana dia sorang kan ? tapi, aku tetap sayang kau. huhu. aku act, tak tahu nk tulis apa. sepanjang hari ni aku duduk dlm office mak aku je. mayb hari ni last kot aku online. aku nak delete acc facebook. tak ada guan aku on facebook kalau dia takda dlm friend list aku lagi. huuu. ahh ! bia laa. macam la dia kesah pasal aku kan ? dia pun dah ada life baru. dunia baru, maybe girlfriend pun baru. huu. aku nak nak nak nak nak neal. hahahaha ! bodoh la kau yaty. dia dh maki2 kau pn kau masih nak kat dia tu. heee. semalam dia msg aku. dia marah2 and cakap aku tak malu. ahhhh ! bia lah. aku akan cuba sesuatu yg baru dalam hidup aku yg aku tak penah buat selama ni. jgn kau terkejut nanti sudah! aku stress der. mati sial sial siallllll ! heee. k lah. gtg and babye !  :)

No comments:

Post a Comment