About Me

My photo
hey! yaty here ! i'm gonna be 16 on 2011. i'm a teenage girl and still looking fr my 'budak setan' blog:) i hope frm this 'laman sosial', i will knw about him more & more :P and, wanna knw bout yaty, just follow her, okay ? ^^

Monday, December 27, 2010

sdeh bila kau bencik aku

hello reader. hum. just now aku tgk neal online. happy sangat. bila aku nk bkk pfofile dia, tak dpt. dia dh blocked aku as friend dia dlm acc fb. sedehhh sangat. tanpa aku sedari, aek mata kua der. huaaa. tak sedar. aku kat office mak aku. nsib kwn2 mak aku tak tgk. sdeh yg amat. aku tak dpt tahan lgi. then aku g toilet. hnya tuhan je tahu apa yg aku rasa. kau mmg btol2 bnci kn aku kan ? APA SALAH AKU ? sampai kau bnci sangat kat aku. yesss. mmg aku pnh bgitahu kau tuk remove aku jd friend kau dlm fb bila kau btol2 bncik aku. kau remove aku ! thts mean kau bnci aku. huk :'( aku nk jumpa kau. aku nk talk personally dgn kau. bila aku tgk kau da buat post kat dlam fb kau, yg vid tu, buat aku rsa makin sdeh. mngkin kau dh ada pngganti aku.sdehhh sangat. aku tak mampu nk buat apa2. aku tak bleh paksa kau. tapi, aku nk tahu sangat knp kau bnci aku. slama kita couple, klu kta gadoh, kau tak pnh pn cita kat aku apa salah aku. jahat sangat ke aku ni ? huk. sampe bila ku mok truskan life ptok ? huuu. btw, tengss to nana :) coz dh decorate aku pnya skin blog aku ni. ily, babe :P

No comments:

Post a Comment